Praktisk information

Arrangører
Løbet bliver arrangeret af Løbefælleskabet Tarup Davinde.

Børn
Børn i alderen 0-3 år deltager gratis. Der kan med lidt velvilje tages en babyjogger med rundt på ruten. Man skal dog være opmærksom, at mindre op- og nedstigninger skal forceres både på 5 og 10 km.

Bagage
Der er ikke mulighed for opbevaring af bagage, og efterlader man sin taske på stævnepladsen, er det på eget ansvar.

Forplejning
Der vil være frugt og vand til alle deltagere, når de kommer i mål. Dette udleveres af frivillige.
Ja tak-tilbud
Der vil være mulighed for forudbestilling af en sandwich og en sodavand. Det koster 40 kr.
Send en besked til 30671165 eller en privat besked til Tarup-Davinde Løbet via facebook senest fredag den 4. september kl. 12, hvis du ønsker at bestille ovenstående.  Du kan vælge mellem kylling/bacon og skinke/ost. Der betales ved afhentning. Vi opfordrer til, at man benytter Mobile Pay. Vi tager dog også imod kontanter.

Forsikring
Vi gør opmærksom på, at du deltager i løbet på eget ansvar, og det er derfor din egen forsikring, som skal dække i tilfælde af uheld.

Fotografering
Under løbet vil der blive taget fotos af løberne i aktion, samt af vinderne på de enkelte ruter. Arrangørerne bag Tarup-Davinde Løbet forbeholder sig retten til at bruge disse på løbets egen facebook-side, samt på Rolfsted Ifs facebook-side

Mails
I forbindelse med Tarup-Davinde Løbet 2021 forbeholder arrangørerne sig retten til at udsende en mail til alle der deltog i løbet i 2020.

Parkering
Der er ikke mulighed for at parkere ved startområdet. Der henvises til parkeringsområderne på kortet herover.

Præmier
Der vil være præmier til den hurtigste herre og dame på henholdsvis 5 og 10 km, og til den hurtigste dreng og pige på henholdsvis 3 og 5 km. Der vil også være en lille præmie til nr. 2 og 3.
Der er blandt alle forhåndstilmeldinger trukket lod om sponsorpræmier. Du finder en liste over vinderne ved udleveringen af numre. Det vil også blive annonceret på Facebook.

Tid og sted
Søndag den 5. september. 2021

Løberne sendes af sted i nedenstående rækkefølge:
Kl. 11.00: 3 km
Kl. 11.00: 5 km walk
Kl. 11.15: 5 km
Kl. 11.30: 10 km

Startnumre kan også hentes på stævnepladsen på selve løbsdagen søndag den 5. september fra kl. 9.30 til 11.15.
Start- og målområde ligger bag drivhusene på Ørbækvej 787, 5220 Odense SØ.

Stævneplads.

Start- og målområde ligger bag drivhusene på Ørbækvej 787, 5220 Odense SØ

Toilet og omklædning
Der vil være opstillet en toiletvogn. Der er ikke mulighed for bad.

Ruter
Du finder en oversigt over ruterne under Ruter og Priser.
Der vil være km-markeringer på ruterne, samt folk og afmærkning, som viser vej.
Der løbes primært på grusstier.

Tilskuere

Vi vil rigtig gerne have, at der kommer tilskuere til vores løb, så vi kan få heppet godt på de seje løbere, så opfordrer vi til, at tilskuerne finder en dejlig plads ude på de flotte ruter eller på stævnepladsen. Der er kiosk opstillet af den lokale skole. De sælger mad, kaffe, kage og forfriskninger.

Udlevering af startnumre
Startnumre kan også hentes på stævnepladsen på selve løbsdagen søndag den 5. september fra kl. 9.30 til 11.15.


Vanddepot
Der er vanddepot på både 5 km og 10 km.