Praktisk information

Arrangører
Løbet bliver arrangeret af Rolfsted Idrætsforening.

Børn
Børn i alderen 0-3 år deltager gratis. Der kan med lidt velvilje tages en babyjogger med rundt på ruten. Man skal dog være opmærksom, at mindre op- og nedstigninger skal forceres både på 5 og 10 km.

Bagage
Bagage kan opbevares i teltet ved startområdet. Teltet er bemandet under hele løbet, men opbevaring i teltet er på eget ansvar.

Forplejning
Der vil være vand til alle deltagere, når de kommer i mål. Der vil også være mulighed for at købe anden mad og drikke. Der kan betales kontant eller med Mobile Pay.

Forsikring
Vi gør opmærksom på, at du deltager i løbet på eget ansvar, og det er derfor din egen forsikring, som skal dække i tilfælde af uheld.

Fotografering
Under løbet vil der blive taget fotos af løberne i aktion, samt af vinderne på de enkelte ruter. Arrangørerne bag Tarup-Davinde Løbet forbeholder sig retten til at bruge disse på løbets egen facebook-side, samt på Rolfsted Ifs facebook-side

Mails
I forbindelse med Tarup-Davinde Løbet 2021 forbeholder arrangørerne sig retten til at udsende en mail til alle der deltog i løbet i 2020.

Parkering
Der er ikke mulighed for at parkere ved startområdet. Der henvises til parkeringsområderne på kortet herover.

Præmier
Der vil være præmier til den hurtigste herre og dame på henholdsvis 5 og 10 km, og til den hurtigste dreng og pige på henholdsvis 3 og 5 km. Der vil også være en lille præmie til nr. 2 og 3. Der er ikke præmier til de hurtigste på walk.

Tid og sted
Søndag den 6. september. De først løbere bliver sendt af sted kl. 11.00.
Startnummer kan hentes i start- og målområdet inden kl. 10.30.
Start- og målområde ligger bag drivhusene på Ørbækvej 787, 5220 Odense SØ

Toilet og omklædning
Der vil være opstillet en toiletvogn. Der er ikke mulighed for bad.

Ruter
Du finder en oversigt over ruterne under Ruter og Priser.
Der vil være km-markeringer på ruterne, samt folk og afmærkning, som viser vej.
Der løbes primært på grusstier.

Tilskuere
Vi håber, at mange vil kigge forbi og heppe på de mange seje løbere. I start-og målområdet kan man følge med, når deltagerne sendes af sted og når de kommer i mål. Man er også velkommen til at stå rundt på ruterne.

Udlevering af startnumre
Udlevering af startnummer sker på selve løbsdagen ved startområdet fra kl. 9 til 10.30.
Der kan købes startnummer til en let forhøjet pris på selve dagen mod betaling, kontant eller via Mobile Pay.

Vanddepot
Der er vanddepot på både 5 km og 10 km.